Storing?

Heeft u een storing aan één van uw apparaten? Meld deze dan via het storingsformulier.

Meld hier uw storing

Meestgestelde vragen

Op zoek naar een antwoord? Onze zelfhulpsectie is de snelste manier om hulp te krijgen. Hier kun je bestellingen volgen en annuleren, of een retourzending aangeven. Je vindt hier antwoorden op veel onderwerpen, waaronder de betalingsopties die beschikbaar zijn bij VDWCoolSystems.

Bestellen

Wat zijn de verzendkosten?

Voor orders onder de € 350,- excl. BTW berekenen wij binnen Nederland € 6,95 verzendkosten.
Voor verzendingen naar België berekenen wij € 14,95 verzendkosten ongeacht de hoogte orderbedrag.

Wat is de levertijd?

Artikelen die op voorraad zijn worden in principe binnen 5 werkdagen geleverd. De levertijd van artikelen die niet op voorraad zijn, is afhankelijk van de levertijd van de fabrikant. U wordt hierover zo snel mogelijk geïnformeerd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wanneer u een bestelling hebt geplaatst en deze wilt wijzigen, neem dan telefonisch contact met ons op.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt kiezen voor betaling via iDEAL of Bancontact (Mister Cash). Daarnaast is het mogelijk om op factuur te bestellen, hierbij is het wel verplicht om een account aan te maken.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

U heeft het recht om uw order binnen 5 werkdagen zonder opgave van reden te annuleren. Een annulering kunt u per mail aan ons doorgeven o.v.v. het ordernummer. Eventuele annuleringskosten vanuit de leverancier zullen doorbelast worden.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

U heeft het recht om uw bestelling 14 kalenderdagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Het volledige orderbedrag incl. order- en verzendkosten zal dan gecrediteerd worden. Verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

Producten die niet geretourneerd kunnen worden zijn:

  • Maatwerk en speciaal bestelde of aangepaste producten.
  • Producten die uit de verpakking zijn gehaald.
  • Producten die beschadigd zijn door gebruik.


Wilt u het product retourneren, stuur dan een email naar info@vdwcoolsystems.nl en vermeld daarin het ordernummer en het artikel waar het om gaat. U ontvangt van ons een reactie waarin we uitleggen hoe u het artikel kunt retourneren en naar welk adres u het kunt sturen. Zodra wij het het artikel in goede orde hebben ontvangen zal het bedrag gecrediteerd worden.

Bezorgen

Wat zijn de leveringsmogelijkheden?

Apparatuur wordt standaard franco over de eerste drempel bij goederenontvangst geleverd. Als optie bieden wij ook de mogelijkheid om een apparaat op een bepaald locatie om te ruilen of te plaatsen. Hiervoor berekenen wij op basis van nacalculatie per kwartier de benodigde tijd conform het huidige uurtarief van € 80,-.

Franco levering

  • Levering in de verpakking achter de eerste deur
  • Indien gewenst afvoeren oud apparaat (dient klaar te staan achter eerste deur)

Plaatsing op locatie

  • Plaatsen en aansluiten op de gewenste locatie
  • Indien van toepassing monteren lades
  • Afvoeren verpakkingsmateriaal
  • Indien gewenst afvoeren oud apparaat
  • Indien gewenst een korte instructie over de werking van het apparaat
  • Indien gewenst kunnen we ook kleine aanpassingen uitvoeren zoals het verwijderen of aanpassen van een kastombouw.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Artikelen die per pakket verzonden worden, zullen door DHL bij u afgeleverd worden. Apparatuur worden door onze eigen transportafdeling bezorgd, in dit geval wordt u een dag voor de levering gebeld door onze afdeling Planning.

Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?

Indien u uw bestelling niet hebt ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op.

Hoe meld ik een bezorgklacht?

Wij hechten er grote waarde aan om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Wanneer u een klacht hebt over de bezorging, neem dan telefonisch contact met ons. 

Reparatie & garantie

Hoe meld ik een storing?

Een storing meld u eenvoudig via het storingsformulier (rechts bovenin). Bij een spoedstoring (binnen 24 uur) verzoeken wij u om naast deze melding ook telefonische contact met ons op te nemen. 

Hoe meld ik een artikelklacht?

Heeft u een klacht over een artikel, neem dan per mail of telefonisch contact met ons op. Wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing.

Kan ik mijn artikel laten repareren?

Onze vakkundige, inventieve monteurs kunnen in veel gevallen de reparatie op locatie uitvoeren. Gaat het om een complexere reparatie dan kunnen wij het apparaat ophalen en meenemen naar ons Repair Centre. Stuur een mail naar service@vdwcoolsystems.nl waarin u beschrijft wat u gerepareerd wilt hebben. Graag een foto van de kentekensticker van het te repareren apparaat meesturen.

Hoe lang duurt een reparatie?

Dat hangt af van wat er gerepareerd moet worden en de levertijd van de onderdelen. Onze afdeling Service zal u op de hoogte houden.

Wat zijn de garantievoorwaarden?

De garantieperiode is per fabrikant verschillend. In onze webshop staat bij elk apparaat vermeld hoelang de garantie is of neem contact op met onze afdeling Verkoop.

  •  Gratis levering vanaf € 350,-
  • Betaling via iDEAL of op factuur
  • 24/7 Storingsservice
  • Deskundig advies
  • +31 (0)345 582 546
Mijn winkelwagen

U heeft nog niks in uw winkelwagen

Verder winkelen